לכל תעשייה שנשענת באופן משמעותי על טכנולוגיה, מחשוב ושיווק דיגיטלי, יש שינויים גדולים מדי שנה. שיווק מוצלח לעסק הוא אחד מאותם נופים שמשתנים כל כך מהר, עד שזה מאתגר לעמוד בקצב של השיטות המומלצות. חשוב לזכור שאנחנו נמצאים וחיים בעידן דינמי, מתקדם, שכל הזמן חווה שינויים וגם התחרות בין העסקים רק הולכת ומתעצמת כל הזמן. בשורות הבאות נציג בפניכם רעיונות וטיפים לשיווק מוצלח עבור העסק שלכם כדי שתמיד תוכלו להישאר בעניינים.
על קידום אתרים שמעתם?
מקדם אתרים מיומן, עם מוניטין מצוין בתחום וניסיון עשיר בשיווק דיגיטלי, שבקיא בהנחיות המשתנות של גוגל, ויודע ליצור נוכחות חזקה ברשתות החברתיות, מלווה אתכם עם תוכנית שיווק מותאמת אישית לצרכי העסק שלכם. הנה כמה טיפים שיווקיים לאופטימיזציה של האסטרטגיה שלכם השנה, בהתבסס על הטרנדים האחרונים. היום יש כל מיני דרכים לקדם את האתר שלנו גם אם זה אומר קידום אורגני וגם אם קידום ממומן. בכל אופן, חשוב לבצע את התהליך אחרי שבנינו אסטרטגיה ויש לנו אתר מקצועי שעומד בכל הדרישות של מנוע החיפוש גוגל. ניתן לבחור מקדם או חברת קידום בהתאם לצרכים שלנו וכך למעשה לקדם את האתר שלנו.
איתור הזדמנויות
רוב תקציבי השיווק אינם מאפשרים היום לעסקים להמשיך בכל ערוץ הפצה בבת אחת. יש לבחור בקפידה את הערוצים שסביר להניח שיספקו תשואה חזקה מההשקעה. לכן מומלץ לחפש הזדמנויות לגוון את האסטרטגיה עם ביצוע מחקר על קהל היעד, כשלב ראשון.
חשוב לזהות תתי ערוצי נישה שבהם ניתן לחתוך את הרעש השיווקי, כגון ביוטיוב, קבוצות רשתות חברתיות וכן הלאה. לאחר מכן תוכלו לגוון את האסטרטגיה שלכם בידיעה שהתמורה תהיה שווה את ההשקעה.
פרסום בתשלום ברשתות החברתיות
86% מהמשווקים החברתיים משתמשים במודעות פייסבוק, והכנסות הפרסום של הפלטפורמה ממשיכות לגדול. במקביל יש אפשרויות פרסום בתשלום באינסטגרם, בפינטרסט, בטוןויטר ובמקומות אחרים. פלטפורמות הרשתות החברתיות משנות את האלגוריתמים שלהן, ומבהירות למותגים שקידום בתשלום הוא חובה אם המטרה היא לקבל נראות.
אם אתם מעוניינים שהאסטרטגיה החברתית שלכם תשמר או תצבור מומנטום, אז אימוץ פרסום בתשלום ברשתות החברתיות הוא חובה.
התמקדות בתוכן הקיים
רוב המשווקים מבינים היום שהם צריכים לייצר כמויות גדולות של תכנים כדי לבנות בסיס תעבורה. לעתים קרובות, הם מתמקדים ביצירת תוכן חדש, תוך התעלמות מהערך בנכסים הקיימים שלהם. טיפ שיווקי למקצוענים: אם אתם מעוניינים להתעדכן בשווקים התחרותיים של היום, חשוב להשתמש בתוכן הנוכחי שלכם במלוא הפוטנציאל שלו. כך, לדוגמא, אתם יכולים:
- לזהות את התוכן הפופולרי ביותר ולהשתמש בתובנות אלו כדי להודיע על תוכן עתידי שאתם יוצרים.
- לעדכן תוכן ישן בנתונים חזותיים או בפרספקטיבה חדשה ולאחר מכן לפרסם מחדש לקבלת טווח הגעה רב יותר.
- להשתמש מחדש בתוכן ישן כאינפוגרפיקה, סרטון, סדרת שקופיות וכן הלאה. ניתן גם להפוך סדרת מאמרים באתר למדריך או לדוח אלקטרוני.
טיפוח מעריצי מותג
אנשים מחפשים המלצות כדני לקבל החלטות רכישה. הלקוחות הם משאב רב עוצמה שמסייע להגעה לקהלים חדשים ולהניב המרות. על מנת להפיק את המרב מתומכי המותג שלכם, מומלץ ליצור קמפיינים כדי לתמרץ אותם להפיץ את המסר שלכם.
ניתן ליצור קהילה מקוונת או להציע תגמולים עבור הפניות, למשל. אתם יכולים גם ליצור האשטאג ממותג ולעודד קהלים להשתמש בו.
חשוב לוודא בדיקה וייעול קבועים של המסרים, כדי להניע יעדי שיווק, כולל שיפור מהירות האתר והניווט, והקפדה על תוכן שקל לצרוך במכשירים ניידים.