מומחה לקידום אתרים – כדי לקדם את העסק שלך

כל בעל עסק, חברה או ארגון, מבין תוך זמן מה את העולם הדיגיטלי שבו אנחנו חיים. אם בעבר פגישות, תהליכים, פרויקטים ומכירות היו מתרחשים באופן פיזי, היום, חלק מאוד גדול מהפעילות העסקית שלנו עברה לאינטרנט. זה מתחיל מהדרך שבה אנשים בוחרים לרכוש מוצרים ושירותים, זה ממשיך בדרך שבה אנחנו מתנהלים במיילים ומתקשרים עם הלקוחות שלנו ועם העובדים שלנו בשיחות זום בלתי פוסקות וזה פשוט לא נגמר. אם עדיין אין לכם אתר אינטרנט שמראה ומייצג מי אתם ומה אתם, כנראה שאתם מפסידים הרבה מאוד כסף. אבל זה לא נגמר שם. בניית אתר אינטרנט מחייבת גם שירות של מומחה לקידום אתרים.

 

מה התפקיד של מומחה לקידום אתרים ולמה אני צריך את השירות שלו?

אז ככה. ברגע שאנחנו מרימים לאוויר אתר אינטרנט, צריך לקדם אותו. יש שתי דרכים לעשות את זה. הדרך הראשונה היא באמצעות קידום אורגני או מה שנקרא גם seo. דרך זו מתאימה כמעט לכל סוגי נותני השירות והעסקים, שכן רוב הגולשים מעדיפים להיכנס לתוצאות הטבעיות, האורגניות בגוגל. מדובר בתוצאות שהן לרוב יותר אמינות. בהיבט של קידום אורגני למומחה לקידום אתרים יש כמה תפקידים. התפקיד הראשון הוא לאפיין את האתר שלכם ולהבין האם הוא מתאים לקידום אורגני או לא. כלומר, כדי שניתן יהיה לבצע תהליכים מורכבים וארוכים של קידום אורגני, עלינו להבין מה עובד ומה עובד פחות באתר שלנו. אם יש צורך לבצע שינויים, זה הזמן, בין אם אנחנו מדברים על שינויים באיך שהאתר מחולק, שינויים בתוכן ובין אם שינויים יותר מורכבים כמו למשל להפוך את האתר שלנו לרספונסיבי. אחרי הבדיקה הזו, על המומחה לבצע מחקר מקיף של מילות מפתח וביטויים, באמצעותן הוא יבדוק לעומק איך לקדם את האתר שלנו. בנוסף, עליו לבנות אסטרטגיית קישורים חיצוניים ופנימיים לאתר, לדאוג לתוכן שייכנס אל תוך האתר ולעשות עוד מגוון של פעולות בהקשר האורגני.

 

הדרך השנייה לקדם את האתר שלנו, והיא לאו דווקא חייבת להחליף את הדרך הראשונה, בהחלט ניתן לשלב בין השניים היא באמצעות שיטת קידום שנקראת קידום ממומן. המקדם, אמור בעצם להקים קמפיין מימוני בהתאם למילות המפתח והביטויים הרלוונטיים והקמפיין בעצם מופיע בגוגל. אנחנו בתור המממנים של הקמפיין, נשלם רק עבור הקליקים של הגולשים שנכנסים אל תוך המודעה. לשתי הדרכים יש יתרונות וחסרונות, כאשר התפקיד של המקדם הוא גם להבין איזו מבין השיטות מתאימה באופן ספיציפי לתחום שבו האתר והעסק שלכם פועלים, לאפיין את האתר בצורה הכי מקצועית ויסודית שיש ומשם להתחיל להתקדם. אין ספק כי השקעה בשירות שכזה, תטיב אתכם ועם העסק שלכם בטווח הרחוק.