כך תוכלו להיות משפיעני רשת

ניתן להגיד שבשנת 2022 רשתות חברתיות הפכו להיות מקום עבודה של ממש. את אותם האנשים, שהבינו את הפוטנציאל הטמון ברשתות החברתיות, פוטנציאל שיכול לספק להם מקום עבודה של ממש. לאנשים האלה, קוראים בשפה המקצועית משפיעני רשת, ואם הגעתם לכתבה הזאת, סביר להניח שנתקלתם במושג הזה לפחות פעם אחת במהלך החיים שלכם. כיום, יותר ויותר חברות, ארגונים, ומותגים שונים, מחליטים לבסס את אסטרטגיית השיווק והתוכן שלהם על סמך משפיעני רשת – מתוך אמונה שבעידן הנוכחי, הם הפכו להיות כל כך רלוונטיים לעולמות אלה. בשורות הקרובות, נבין עוד על התחום – מה זה בדיוק אומר, כיצד הם מתפרסמים, וכיצד גם אתם תוכלו להיות משפיעני רשת בעצמכם!

בתור התחלה – מי אלה משפיעני הרשת האלה שכולם מדברים עליהם?

משפיעני רשת, הם אנשים שמשתמשים בדפי הרשת שלהם באחת או יותר מהרשתות החברתיות השונות שקיימות בעולם, זאת כאשר לאותם האנשים יש קהל יעד ספציפי ומסוים, קהל יעד שעוקב אחריהם, ומעריך את התוכן שהם מעלים לרשתות אלה. ייתכן שנפגשתם בחייכם במשפיען רשת אחד או יותר, זאת על ידי וי כחול באינסטגרם, דף פייסבוק מוביל, וכיוצא בזאת.

איך ניתן לעשות את זה ולהיות משפיעני רשת בעצמכם?

  • נאמנות לקהל – מאוד מאוד חשוב לייצר תוכן ספציפי שלכם, עם הקטע הספציפי שלכם. כך למעשה, קהל היעד שלכם יגדל בהתאם לתוכן שלכם, ולמעשה בהתאם למי שאתם.
  • אל תזייפו את עצמכם – אל תנסו להיות מי שאתם לא! בסופו של דבר, אנשים מתחברים ברשתות החברתיות לדמויות אמיתיות וכנות.
  • אל תיקחו כל קמפיין – נכון, הפיתוי הכספי בקבלת קמפיין, במיוחד כאשר מדובר על קמפיינים ראשונים, הוא גבוה. אולם, פרסום קמפיין שלא תואמים אתכם או קהל היעד שלכם, עשוי לעשות יותר נזק מתועלת.

איך תגדילו את כמות העוקבים שלכם באינסטגרם?

כמובן שהאינסטגרם היא חלק בלתי נפרד מכל מה שקשור למשפיעני רשת. מדובר ברשת חברתית צבעונית, כייפית שאנשים בכל הגילאים פשוט אוהבים להיות בה. תוכלו להיות משפיעני רשת בכל תחום החל מאוכל, תרבות ובידור, דרך ספורט ואורח חיים בריא ועד אופנה. כדי שיותר אנשים יעקבו אחריכם, התוכן שלכם צריך להיות מעניין, רלוונטי, מגניב, כזה שכייף ונעים לעקוב אחריו. אתם צריכים לשלב בין שני דברים. מצד אחד להיות אתם, להראות את מי ומה שאתם, להסכים לחשוף את החיים שלכם, עד הגבול שלכם מן הסתן, אבל מצד שני אתם צריכים להעניק לגולשים שלכם ערך מוסף. אתם צריכים לתעד את החיים שלכם אבל לא כל דבר בהם, כדי לשמור על סוג של סקרנות, אתם צריכים להיות זמינים, לענות על שאלות, לערב את הקהל שלכם וכמובן ליצור שיתופי פעולה עם משפיענים אחרים.