מה הוא שיווק אורגני ומה הם היתרונות שלו?

מאז ומתמיד שיווק ופרסום היוו חלק חשוב מאוד ובלתי נפרד מהעולם העסקי בימנו. מאז ומתמיד המטרה גם הייתה ועודנה תמיד זהה – להצליח להגדיל את החשיפה של העסק שלנו, זאת במטרה לאתר קהל לקוחות פוטנציאלי חדש, ובסופו של דבר להביא להגדלת ההכנסה העסקית החודשית. אלא שבשנת 2022, ניתן להגיד שעולמות השיווק והפרסום העסקיים הפכו להיות עולמות דיגיטליים לחלוטין. כיום – האינטרנט הוא הכלי הטוב והנוח ביותר לקדם ולהפיץ את העסק שלנו, ולהגיע לקהל לקוחות פוטנציאלי חדש. שיווק אורגני הוא אחד הכלים החשובים והקריטיים ביותר כיום בעולם השיווק הדיגיטלי. בשורות הקרובות, נביא לידכם מידע נוסף על שיווק אורגני ועל מה הם היתרונות השונים שלו.

כל בעל עסק צריך להחזיק בידיו כיום אתר אינטרנט עסקי

אתר אינטרנט, או בניית אתרים רספונסיביים מהווה את המרכז ואת הבסיס החשובים ביותר כאשר אנחנו משווקים את אתר האינטרנט שלנו בצורה דיגיטלית. בסופו של דבר, אתר אינטרנט עסקי הוא המרכז של השיווק העסקי שלנו, ויש לו חשיבות גדולה מאוד בצבירת אמונם של קהל הגולשים, דבר שיכול לעשות את המעבר של גולשי הרשת מ"סתם" גולשים ללקוחות עסקיים חדשים. אולם, איך ניתן לגרום לכך שאתר האינטרנט שלנו יהיה בקדמת הבמה של גוגל? או לפחות, שיהיה ממוקם במקום טוב ביחס לאתרי האינטרנט המתחרים שלו? לזה בדיוק, קוראים קידום אורגני.

מה הם היתרונות של קידום אורגני?

קידום אורגני מתייחס לצעדים השונים שניתנים לעשות בצורה חינמית וטבעית – צעדים שמשפיעים על הציון שגוגל נותנת לאתר האינטרנט שלנו, דבר שבסופו של יום מתבטא במיקום טוב יותר היחס לאתרי האינטרנט המתחרים שלנו. היתרון המרכזי של קידום אורגני – זה שהוא מביא תוצאות לטווח הארוך, וכי מדובר על צעדים חינמיים ופשוטים שכל אחד מאיתנו יכול לעשות.

מה התהליך של שיווק אורגני?

בעיקרון יש כמה שלבים חשובים שכדאי לשים אליהם לב בכל מה שקשור לשיווק אורגני או קידום אורגני. השלב הראשון הוא בעצם להבין את השירותים שלנו, להבין את המוצרים שלנו ולפי זה לאתר את קהלי היעד הרלוונטיים לנו ולהתאים אסטרטגיית קידום. בעוד יש עסקים שיתאים להם קידום אורגני קלאסי, אחרים דווקא יצטרכו להשקיע משאבים בקידום ממומן. לעומתם, יש עסקים שירצו לתכנן אסטרטגיית שיווק ופרסום ברשתות החברתיות. יש גם עסקים וחברות שבעצם יצטרכו לשלב את כל המערך הזה שנקרא שיווק במדיות הדיגיטליות. בכל אופן, לאחר שהבנו את המוצרים והשירותים שלנו לעומק, לאחר שהגדרנו קהלי יעד בצורה מפורטת ומקצועית, ניתן יהיה לקחת את הכל צעד אחד קדימה ולבחור מי יעשה את כל התהליך עבורנו. זו יכולה להיות חברת קידום, חברת שיווק, מומחה פרילנסר בתחום וכדומה. יש גם כאלה שיעדיפו לבצע את העבודה בעצמם, אבל זה כבר ממש תלוי בידע שיש לכם ובתקציב.