איך לגייס לקוחות חדשים

גיוס לקוחות חדשים הוא אחד מהמשימות החשובות והמאתגרות ביותר של בעלי עסקים כיום. כל עסק רוצה שיהיו לו כמה שיותר לקוחות נאמנים, שיפרגנו ויחזרו שוב ושוב לבצע קניות נוספות. יש עסקים שזה קל יותר עבורם לגייס לקוחות ויש כאלה שצריכים לעבוד הרבה יותר קשה לשם כך. בזכות הלקוחות לעסק תהיינה הכנסות מספקות ומשביעות רצון, כמו גם המונופול שהעסק יכול להפוך את עצמו. לעסק בלי לקוחות אין הרי זכות קיום ומדובר במעגל שמזין את עצמו ויש צורך כל הזמן גם לוודא שהוא עדיין מסתובב וגם כמובן לצרף למעגל עוד ועוד לקוחות חדשים. יש לא מעט דרכים ושיטות לעשות את זה ולכל עסק יתאימו דרכים אחרות. בעידן הדיגיטל ורשת האינטרנט גם הם משתתפים בגיוס לקוחות וחלק לא מבוטל מהתחום של קידום אתרים קשור בכך.

 

גיוס לקוחות על ידי קידום העסק באינטרנט

עולם קידום האתרים התפתח אט אט עם התקבעותה של רשת האינטרנט כמשנת חיים של ממש וכפלטפורמה וירטואלית שבה מתרחש חלק נכבד מחיי היומיום של כל אדם כמעט. מקדם אתרים בגוגל שהוא מקצועי, מנוסה ומיומן כבר יכיר את כל הפן הטכני של אפשרויות הקידום השונות ויידע איך להתאים באופן אישי עבור כל עסק ועסק את פעולות הקידום שתהיינה הכי מתאימות עבורו. בעזרת קידום נכון, שמשקף את האני מאמין של העסק ויופיע במיקומים המקוונים שבהם נמצאים גם הלקוחות הפוטנציאליים של העסק – אפשר יהיה לעניין אותם, לסקרן אותם ולגרום להם לעבור את התהליך שבו הם יהפכו לעוקבים, יבחנו לעומק את העסק, את המקצועיות שלו, את המוצרים או השירותים שלו ואחרי שיבינו שמדובר בעסק שאפשר לסמוך עליו – הם גם יתחילו לקנות ולהכניס כספים לעסק. כאשר תהליך זה יחזור על עצמו או יתבצע בכמה פלטפורמות במקביל – יהיה פוטנציאל גבוה לגייס לקוחות חדשים לעסק.

 

המהות של לקוחות חדשים

שום עסק לא יכול לבסס את הפעילות שלו אך ורק על הלקוחות הקיימים לאורך הרבה זמן. מעבר לביצוע הפעולות השוטפות והשגרתיות שנדרשות לשם תפעול העסק – חלק גדול מהזמן והתקציב צריך להיות מושקע גם במאמצים לחשוף את העסק, את המוצרים ואת השירותים שלו בפני קהל יעד חדש שעשוי להיות דור הלקוחות הבא. שום בעל עסק לא יכול להרשות לעצמו להתנגד ללקוחות חדשים שיגיעו ולכן ימצא גם את הזמן וגם את התקציבים לצורך ביצוע הפעולות שיעזרו לו לגייס לקוחות חדשים. מה שחשוב באמת כמובן זה לגרום להם להבין שיש להם הרבה מה לקבל או להרוויח מהעסק וכאשר מסקרנים אותם בצורה נכונה שמדברת אליהם – יהיה זה קל יותר לשכנע אותם שכדאי להם לבחון את המוצרים או השירותים, מה שלאחר מכן יגרום להם להפוך ללקוחות נאמנים.